zaterdag 6 mei 2017

Gehaakte poppenfamilie

De hele familie was al een tijdje klaar, uitgezonderd oma.

Mama:


Papa:


Opa:


Dochter:


Zoon:


en toen viel ik even stil, want ik wachtte op het homemade poppenhuis. Oma moest dus ook maar even wachten. Zodra het poppenhuis er was, kwam oma erbij want anders was de familiefoto niet compleet!


Het poppenhuis werd in elkaar getimmerd door mijn man.


Een poppenhuis zonder meubels was ook maar leeg. Daarom wilde ik er wat meubeltjes bij. Met een kistje maakte ik een bed en haakte er een sprei en kussens bij.


Een bakje werd een zetel, met een gehaakt zitgedeelte en twee kussens.


Happy family!


Oma en opa.


Ik heb nog een tweede familie op het programma staan. Hun huis is al klaar, nu zij zelf nog :-)
De patronen van de poppen zijn van Annemarie Arts. De accessoires kwamen al hakend tot stand.




3 opmerkingen: