woensdag 6 mei 2015

Patroon gehaakte bloem

Wat was ik blij! Net nadat mijn koala richting Nederland vertrok naar uitgeverij Kosmos Creatief, kreeg ik een berichtje met goed nieuws van Gillian.

Gillian heeft deze toffe winkel in Groot-Brittannië. Van de website alleen al word ik vrolijk!
In haar winkel wil ze in de herfst nieuwe knutselpakketjes aanbieden met haakpatronen voor bloemen die als corsage gebruikt kunnen worden. De opdracht was een patroon te ontwerpen voor een gehaakte bloem, dat past binnen haar winkelconcept. Kleurig en vrolijk leek me wel gepast! Bovendien mocht het niet té moeilijk zijn. Daarom probeerde ik iets te maken dat ook kinderen aanspreekt en dat zij zelf kunnen haken.

Van de drie bloemen die ik inzond, werd deze een prijswinnaar!


Van de twee andere ontwerpen die niet gekozen werden, krijgen jullie binnenkort op deze blog de patroontjes. Maar eerst netjes uitschrijven natuurlijk :-) 

Ik vond het een superervaring om deel te nemen aan deze wedstrijd. Een beetje erkenning krijgen voor je werk doet altijd deugd en spoort aan om met veel enthousiasme door te gaan!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd. Wat leuk dat jouw bloem is uitgekozen. Dat komt vast doordat hij anders is dan de veel gehaakte bloemen en de tekst erin maakt hem extra leuk.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Cindy, in zijn eenvoud straalt de bloem toch wel klasse uit! Knap werk,
    Groetjes Sofie, Fie bakt, haakt en naait!

    BeantwoordenVerwijderen