dinsdag 4 december 2012

Pay it forward


Ik lees overal vrolijke berichten over swaps en pifs. Tijd om dat zelf ook eens uit te proberen! Vera van Geniet van ieder moment haakt en maakt leuke dingen. Omdat zij een pif (Pay it forward) organiseert, heb ik me dan ook kandidaat gesteld! Zij maakt vijf mensen blij met een zelfgemaakt cadeautje. Spannend!
Op mijn beurt organiseer ik zelf ook een pif. Dit betekent dat ik ook vijf mensen een handgemaakt cadeautje mag geven. Wil je meedoen? Laat dan een reactie achter met wat je leuk en mooi vindt. Je adres mag je dan ook mailen naar cindy.vanarwegen@telenet.be. Voorwaarde om deel te nemen is dat je zelf op je blog ook een pif organiseert. De cadeautjes worden ten laatste in februari met de post verstuurd.

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi, mag ik meedoen met jou PIF? Ik heb er zelf ook nog eentje lopen en het is heel leuk om te doen/krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. natuurlijk! Toch iemand die een cadeautje wil :-) Laat maar weten wat je leuk vindt!

      Verwijderen
    2. Hoi hoi, waar vind ik ergens een mailadres van jou? Of je mag mij ook mailen anders, je vindt mijn contactgegevens bij About Me. Prettig weekend! En oh ja, ik geef graag cadeautjes maar vind het ook fijn om er te krijgen :-)

      Verwijderen